Platforma
zakupowa to podstawowe narzędzie komunikacji z dostawcami w procesie
zakupowym. Oznacza to, że cały proces ofertowania, wymiany
informacji jak również oceny ofert prowadzony będzie w sposób
elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz
najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Platforma jest otwarta dla wszystkich wykonawców, którzy mogą
zapisywać się do bazy dostawców. Jeśli chcecie Państwo zostać
dostawcą Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
zachęcamy do zaznaczenia odpowiednich kategorii (poprzez przypisanie
do wszystkich grup materiałowych i/lub usługowych oferowanych przez
Państwa firmę) i zostawienia swojego adresu e-mail. Będziecie
Państwo informowani o wystawianych przez nas postępowaniach
zakupowych. Zachęcamy do skorzystania z powyższej możliwości, gdyż
macie Państwo możliwość poszerzenia swojej bazy potencjalnych
nabywców poprzez dotarcie ze swoją ofertą do innych użytkowników
platformy zakupowej.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia
Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem
składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych
platformy. Centrum jest dostępne codziennie od poniedziałku do
piątku w godz. od 7.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.
Jedyną rzecz wymaganą z Państwa strony to dostęp do Internetu oraz
jednej z najpopularniejszych przeglądarek np.: Internet Explorer (od
wersji 10.0), Mozilla Firefox, Google Chrome.
Wejście do platformy poprzez link:
Platforma
zamówień
Plan
zamówień publicznych na 2020 r. |